środa, 20 marca 2013

YANKEE CANDLE - FERRARI WŚRÓD ŚWIEC - BOSKIE I APETYCZNE AROMATY DLA TWOJEGO DOMU:)

YANKEE CANDLE - świece bogate w niezwykle apetyczne, naturalne olejki, fenomenalne zapachy oraz boskie kolory. Szeroka oferta kusi każdego i sprawia, że wybór nie jest łatwy... 
Wspaniałe słoje i bajeczne etykiety dopełniają całości i są przysłowiową "wisienką na torcie"... Świece mają długą żywotność (do 150godz.), są dobrą inwestycją dla domu... warte swojej ceny oraz zakupu... Gwarantuję, że zapach oczaruje wszystkich domowników oraz gości...

Yankee Candle są znane, cenione i kochane na całym świecie... technologia produkcji, czy też wytwarzania tych świec sprawia, że posiadają one w sobie 10 razy więcej olejków zapachowych, niż wszystkie inne świeczki na rynku...
Każda typowa "pachnąca" świeca w sklepie ma w składzie 1% olejku (nie zawsze naturalnego - naturalne "aromaty" są bardzo drogie!)...
Yankee jak już wspomniałam ma 10% naturalnych olejków w sobie...cena zdecydowanie odzwierciedla jakość tego produktu :)

-Jeśli jeszcze nie znamy Yankee, warto na początek wypróbować "tarty" do kominka... pomogą nam one poznać całą apetyczną gamę i kolekcję zapachów, oraz wybrać swój ulubiony, ich cena jest przystępna:))
Każdą tartę można przełamać na pół, a nawet na cztery, oby dłużej cieszyć się wybranym zapachem:))
-Zwracajcie też uwagę na promocje i posezonowe obniżki, kiedy to można kupić świece Yankee o 30-40% taniej...np.latem kolekcja Wigilijna/Świąteczna może nam się trafić dużooo taniej... ale trzeba systematycznie sprawdzać net i podeszwy schodzić, żeby wyłapać dobrą cenę...
Muszę sama zacząć buszować w poszukiwaniu zapachów z cynamonem lub pomarańczami, a nóż - widelec trafi mi się "coś" taniej i na Święta jak znalazł:)

Świece które obecnie posiadam to 3 duże tumbler-y z nowej wiosennej kolekcji 2013:

* Black COCONUT - niezwykle apetyczny, pyszny, zmysłowy i głęboki zapach egzotycznego kokosa...piękny..( dla mnie to taki kokos z migdałami) 

*WAIKIKI MELON- pachnie owocowo, świeżo, jak dojrzały, soczysty, pokrojony melon...aż ślinka cieknie...słodki i orzezwiajacy zarazem...

*PARADISE SPICE - urzekający, bogaty zapach, idealna kompozycja przypraw i owoców, pachnie rajsko, niczym deser/pudding...smakowity, ciepły i niezwykle relaxujący... (dla mnie to banany, morele,  pomarańcze, wanilia...przyprawy)

*duże świece mogą palić się nawet do 150godz.
*trzeba pamiętać o regularnym przycinaniu knota,  to wspomaga równomierne "wytapianie/wypalanie" się wosku i decyduje o żywotności świecy (0,3 - 0,5cm) :))
*świecę gasimy dopiero - kiedy wosk jest "wytopiony na całości"...wtedy wypala się równo za każdym razem....
*nie odpalamy świecy na 5 -10 min...po kij!
* kiedy wosk jest rozgrzany / wytopiony  na całej powierzchni - wtedy zapach jest najbardziej intensywny...niebo na ziemi :)
*Yankee ma również ciekawe i śliczne akcesoria: kominki, abażury, nożyczki do przycinania knota, ozdobne pokrywki/nakładki na słoje (illuma-lid), zapachy do auta ( Miśkowi zamówiłam wisniowy), patyczki zapachowe do domu (reed diffuser)....itd :))))
*tarty tzw.babeczki - są do kominków zapachowych, pozwolą nam poznać wszystkie aromaty i wybrać swój ukochany
*mamy 3 rozmiary słojów i tumbler-ów, tarty, tea lighty...itd - oczywiście najbardziej opłaca się, pod względem cenowym nabyć największe świece
*tarty - doskonałe są na początek, wywąchamy dzieki nim co nas kręci ;)
*największy tumbler to 623g, więc jest bardzooo duży :)
*puste słoje po świecach można wykorzystać w domu
*wszystkie cuda są na stronie www.swiatzapachow.pl ceny są adekwatne do tych na rynku...cała bogata
gama zapachów i nowości...maja super promocje i profesjonalną obsługę, polecam:)) Być może nadal jest oferta - w cenie 8 tart- 10 :)) pytajcie, wąchajcie, zaglądajcie tam :))
Stronka jest przesłodka jak świeczuszki...mmm...te zdjęcia, te opisy
*dziewczyny/ chłopaki z UK, jeśli któraś/ryś jest zainteresowana to podam moich "dostawców" z ebay-a, pewne i zaufane sklepy internetowe, od których zamawiam świece :)

Mam nadzieję, że choć odrobinkę przybliżyłam temat moich ukochanych świec Yankee Candle, a może ktoś właśnie się skusił i oczarował tym pachnącym tematem...hehe...?! ;)

Ps.1 Właśnie czekam na Strawberry Buttercream - dla męża, Chocolate Bonnies - dla synka i 3 tarty Soft Blanket dla mnie ;)( słyszałam o tym zapachu same cuda.....;))
*tarty dotarły, właśnie palę miśka ;) ....zapach ładny, ale bardzoooo intensywny, mocny...odrobinę duszący jak dla mnie, mogłam mniej ułamać do kominka, ta 1/3 to zbyt wiele...zapachniłam cały dom ;)
*dotarła też świeca - STRAWBERRY BUTTERCREAM - zapach jest boski, pyszny...wszyscy w domu są zakochani w tej świecy, ja sama nie mogę przestać się zachwycać...udany zakup i prezent :))) 
Świeca pachnie...mmmm...prawdziwe CZEKOLADOWE KRÓLIKI:)))
 
Ps2. A może ktoś miał Baby Powder - słyszałam, że jest fenomenalny....świeży, owocowy....pyszny ;)
-jest też kolekcja dla mężczyzn - macie - jakie opinie? Piszcie :))

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu.
Zachęcam do subskrybowania/obserwowania... buziole:))

Ps.tu znajdziecie więcej na temat YANKEE CANDLE
http://iwaona.blogspot.co.uk/2013/03/dzielimy-kroimy-siekamy-zapachy-yankee.html


10 komentarzy:

  1. Dziękuje za dobre porady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje słowa są pomocne:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam YANKEE CANDLE. Jestem uzalezniona od tart, dzieki nim moj dom zawsze pachnie slicznie. Mialam baby powder...pachnie bardzo swiezo...ale malo owocowo, mialam tez soft blanket i pachnie podobnie jak baby powder. Oprocz tego mialam wszystkie Christmas tarty, a na jesien kupuje jesienne klimaty z dynia w roli glownej.Latem tarty o zapachu marokanskich roz i piwoni. Kazdy znajdzie cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij żółwika ;) Ja wciąż testuję nowe zapachy, ale jednak wolę świece niż tarty...nie wiem co jest, czy skład jest inny czy co, ale tarty po pewnym czasie stają sie duszące, jakiś inny wosk? pojęcia nie mam, ale to nie tylko moje odczucia...kroiłam je, łamałam...zmieniałam zapachy...zawsze po pewnym czasie pojawia sie ta intensywna dusząca baza...:/ świece wydaja sie być łagodniejsze dla mojego nosa:)) Fakt faktem oferta YC jest bogata....cieżko się opanować, ostatnio zaraziłam nawet NIMI moją siostrę...hehe..

      Usuń
  3. Omnomnom! Super kolekcja. Ja pierwsza swiece kupilam w ciemno- fluffy towels i jestem strasznie zadowolona. Kurcze a ja wlasnie poluje na miska w wosku i nigdy go nie ma, a jestem bardzo ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kam :)Widzisz, miśki są cudne... aromat jest przyjemny, cieplutki... ale zapach WOSKÓW jest bardzooo intensywny, za mocny dla mnie... świeca chyba bardziej by mi podpasowała :) A sprawdz na ebayu - tam najprędzej misia trafisz :) pozdrawiam cieplutko...

      Usuń
  4. witam kolejną maniaczkę yankee :) fajnie, że gustujesz w tumblerach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe...tu masz świętą rację, maniaczka ze mnie pełną gębą :D :] Pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  5. super okreslenie, msuza pachniec niebiansko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... dokładnie tak, pachną przepięknie :)) pozdrawiam cieplutko

      Usuń