wtorek, 21 maja 2013

WIELKIE WAŻENIE :) 21.04 - 21.05

NADEJJJSZŁA WIEKOPOMNA CHWILA, cały miesiąc lepszego i zdrowszego trybu życia... bardziej dojrzałego myślenia o jedzeniu i dbania o to, żeby było coraz to zdrowiej, pyszniej i lepiej...
Nie tknęłam ani razu słodyczy, sztucznych napoi i nawet mini drinka... nie objadałam się przed spaniem, ale też ani razu nie chodziłam głodna... Dostałam w prezencie sokowirówkę (kocham praktyczne podarki), dzięki której robię świeże, pachnące i zdrowe soki każdego dnia... mniam
Z ćwiczeniami bywa różnie, ale dzięki Bogu moja praca wymaga ode mnie ciągłego ruchu i wiele energii, więc wszystko się jakoby równoważy a kalorie "same" się spalają. :)

Wskoczyłam dziś na wagę i... ... ... i jest -5,5kg:]
J U P I !!!!

Jestem dumna z siebie :] hehe...

Buziaczki :**********

9 komentarzy:

  1. Moja droga...wielkie gratulacje:)
    Wiem i doceniam jaki to sukces. Trzymaj tak dalej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzooo Elu za wsparcie i miłe słowa... :)) Trzymam dalej ...hehe ;) :D

      Usuń
  2. Taki wynik w miesiąc? Fantastycznie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie w miesiąc:)) Gładko poszło i oby tak dale ...Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  3. Brawo :) Hurra :) Gratulacje :) Mnie miesiąc mija w sobotę :) we wtorek było -5kg - może Cię dogonię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko serdecznie... Ty również wspaniale sobie radzisz, i bajecznie idzie Ci dieta...gratulacje i oby tak dalej, pedzimy do przodu i to jest wspaniałe :] No bo kobitka jak się zawezmie to nie ma mocnych...hehe

      Usuń
  4. Bardzo dobry rezultat :) Gratuluję :) Ja też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Też tak możesz... każdy da radę, tylko odrobinkę chęci i silnej woli :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam :] :D

    OdpowiedzUsuń