sobota, 27 kwietnia 2013

KOTLETY MIELONE Z CIECIERZYCĄ :)

*coś nam się wąsko nagrało;) *
Witajcie, dziś bardzo prosty przepis na kotlety mielone z ciecierzycą...  jest ona zdrowszym zamiennikiem oraz lepszą alternatywą namoczonej i odciśniętej bułki. Kotlety wyszły puszyste, delikatne i aromatyczne...  żadnej ujmy na honorze nie miały, opływały w same pochwały i prośby o dokładkę, więc tylko próbować, kosztować i smakować.

Składniki:
* 750dkg mięsa mielone wieprzowego
* puszka ciecierzycy (blendujemy na gładko)
* jajko
* 3 duże ząbki czosnku
* łyżka posiekanej natki z pietruszki
* cebula pokrojona w kostkę
* przyprawy: sól, pieprz i Kucharek ewentualnie.
* bułka tarta do panierowania
*olej do smażenia

Mieszamy wszystkie składniki, doprawiamy, formujemy kotlety i obtaczamy w bułce tartej...smażymy z obu stron na małym ogniu:)

Smacznego :)


Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu:)

Obserwujcie / Subskrybujcie / Zapraszam

Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Jak to mówi mój mąż...dobry karminadel nie jest zły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa...hehe...:)pozdrawiam Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też dzisiaj mam mielone, tylko bez ciecierzycy.Nigdy tego nie jadłem, ale pewnie dobre :) Pozdrów kamerzystę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciecierzyca jest bardzo zdrowa...mam nawet na blogu post o pikantnej zupie z ciecierzycy z kolendrą :) Odgapiłeś z tymi mielonymi jak nic...hehe ..Pozdrowię, dziś kręcił świetnie...ale i tak coś nam nie idzie, bo wąski obraz...zielona jestem w temacie filmików jak żywoplot:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zachwalasz ciecierzycę, że będę musiała spróbować, szczerze mówiąc nigdy nie miałam z nią do czynienia :) ale skoro zdrowa bardzo - to mój błąd, który trzeba naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko zdrowa i dobra na wszystko i do wszystkiego, jej smak jest bardzo delikatny (niby gotowany groch, niby fasola)...Ciecierzyca obniża cholesterol, wpływa dobrze na stan skóry, poprawia trawienie, ma działanie przeciwbólowe...itd. Tylko próbować, kosztować i jeść:)) pozdrawiam
    Ps. Oto link do zupy z ciecierzycy

    http://iwaona.blogspot.co.uk/2013/03/pikantna-zupa-z-ciecierzycy-z-dodatkiem.html

    OdpowiedzUsuń