niedziela, 6 stycznia 2013

ZAWSZE BŁYSZCZĄCA I CZYSTA SREBRNA ORAZ ZŁOTA BIŻUTERIA :)) SPRAWDZONY SPOSÓB!

*PRAWA STRONA BRANSOLETKI JUŻ WYCZYSZCZONA, NIESTETY ZDJĘCIA NIE POKAZUJĄ RZECZYWISTEGO EFEKTU I TEJ WIELKIEJ RÓŻNICY W KOLORZE!

Do szklanej miseczki o małej średnicy wkładamy na dno kawałek folii aluminiowej złożonej na 4, wsypujemy 2-3 łyżki soli i wlewamy bardzo gorącą/wrzącą wodę (około 0,5szkl.)...mieszamy i wkładamy do mieszaniny nasze pierścionki, kolczyki, łańcuszki (biżuteria musi być zanurzona)...zostawiamy na 10-15min....

NAPRAWDĘ DZIAŁA:))

*dla lepszego efektu, "zabieg" możemy powtórzyć :)

4 komentarze:

  1. gdzieś słyszałam o takim sposobie, ale nie pamiętałam dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu w tv reklamowali "magiczną płytkę", do niej też dolewało się wody i dodawało soli:)) heh...zapomnieli tylko dodać, że owa płytka była aluminiowa i ma działanie jak folia kuchenna... A cena "płytki" też była magiczna;) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam kiedyś o sodzie ale o soli nie. Trzeba będzie wypróbować, obrączka deczko podniszczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój sposób był pomocny ;) pozdrawiam

      Usuń